hipphurrabamsefar.blogg.se

Fredagen den 13:e - Det overkliga händer!

Publicerad 2013-09-14 i 1:a månaden

Sofie Ekström blev medlem på ett gym. Ja hör och häpna alla ni där hemma! USA inte bara fått mig att äta för mycket onyttigheter utan jag har hittat mig en person som taggar mig för gymmet. Woho, vad händer här borta? Det brukar vara: What happends in Baltimore, stays in Baltimore (enligt mig då och fråga mig inte riktigt vad jag menar med det). Men det här går ju inte att hålla tyst om! Jag håller fortfarande på att smälta det. Den här dagen trodde jag aldrig riktigt skulle komma. Mycket babbel och ingen verksta för det mesta, men se nu blev det andra puckar. Tänk ändå att jag behövde flytta över halva jorden för att ta tag i det. Nu ska det bara gå bra där med men det tvivlar jag inte ett smack på. 
+ endast kvinnor (Sofia E. man slipper alla hulkiga teknikare som biffar sig runt)
+ stämningen är skööön
+ det finns zumba och yoga (alltid velat prova det)
+ de har en gå/cykelmaskin (vad det nu heter) så jag kan springa utan att döda mina benhinnor efter fem minuter! 
+ det är nyrenoverat (man ska ju inte klaga) 
+ personalen är även den skön
+ nära och bra
Och sist men inte minst: 
+ om man är Au Pair så får man rabatt!! 

Minus sidan lär väl komma men det gör inget om den dröjer ett tag. 

Kommentarer (1)

Tova

Publicerad 2013-09-16 13:53:13

You go girl!!!! ;)

Skriv en kommentar