hipphurrabamsefar.blogg.se

Höst?

Publicerad 2013-09-11 i 1:a månaden

När det gäller träd/löv/buskar/gröna saker så ja, då är det höst. Men om man ser till temperaturen så NEJ! Hur många förväntar sig att det ska bli kallare utomhus när hösten är på väg? Tänkte väl det, alla. Vill ni veta vad som händer här? Jo värmen ÖKAR!! Idag är det 95 grader F ute (+35 grader C). Vad hände där gott folk?!?! Jag lider. Det är pest och pina och man gör vad som helst för att stanna inne. Borde posta några brev men jag orkar inte gå ut i denna värmen, för det betyder att jag måste duscha av mig IGEN idag, så jag får göra det någon annan gång istället. Så tyvärr gott folk så får ni stå ut med att inte få några brev i postlådan än. 
Det är inte bara värmen som tar kål på mig, utan även luftfuktigheten! Säger er att vi andas vatten! Man behöver inte ha med sig en vattenflaska för att det är ca 80% luftfuktighet ute!!! Men självklart följer vattenflaskan med ändå för man vet ju inte, det kan ju bli lite torrare i luften. Inte ens du Carro hade tyckt om denna gräsliga värmen. Lovar dig. Om du av någon konstig anledning gör det så behöver vi inte någon doktors hjälp för att fastslå diagnosen: Några skruvar lösa eller helt borta.

Skriv en kommentar