hipphurrabamsefar.blogg.se

Poison Ivy

Publicerad 2013-09-01 i 1:a månaden

Har ni hört det innan. Trodde inte heller det. Själv hörde jag om det för första gången för två veckor sedan på Training School. Tyckte inte det verkade så väldans intressant så jag satt och halv lyssnade på vår lärare som babblade om det. Hur stor är chansen att jag får det, tänkte jag ungefär. Så nu kommer klyschan. Jag har poison ivy nu och har haft det i några dagar. Har fortfarande inte riktigt fattat vad det är förutom att man får som små bett som kliar. Men kliar man på dem så sprider de sig. Trög som jag är så fattade jag aldrig riktigt att jag hade det förrän efter någon dag och min värdmamma sa till mig att inte klia på dem. De är även smittosamma. W o h o. J a g  ä r  s å  s m a r t.
 
 

Skriv en kommentar