hipphurrabamsefar.blogg.se

Vad jag alltid sagt.

Publicerad 2013-09-23 i 2:a månaden

Popcorn är nyttigt! Klicka på här så får ni det bevisat.
 
Förresten folket så har jag lite uppdateringar att meddela. I lördags så stack jag och ett antal tjejer till ett shoppingcenter som heter Arundel Mills. Det är större än Väla.. Och mycket, mycket, mycket billigare! Tänk er ett outlet mall och detta är billigare än det, men ändå bra affärer liksom. Eftersom vi var så många, 8 personer, så blev det inte att man smet in i alla affärer som man ville in i. Så jag och Sofia ska smita dit på lördag om allt går som planerat. Och då ska jag äntligen köpa mig en gps. Plus att jag fortfarande bara har ett par jeans, så det börjar krisa på riktigt nu. 
 
På fredag så händer det även någonting roligt. Barnen är lediga från skolan vilket gör att jag måste jobba under dagen (Ånej, vad hemskt. Eller inte.. är ju ledig hela tiden typ.) Men på kvällen människor så har jag blivit bjuden på en baseballmatch av min familj! Så det blir Red Sox mot Orioles. Eftersom det är någon av de sista matcherna och det råder rivalitet mellan dem så har det sagts till mig att det förväntas bli en bra och spännande match. Woho, ser fram emot fredag alltså! 
 
Min bil togs även in på verkstad idag. Oups.. Jag gjorde ingenting. Lovar! Inte vad jag vet iaf. Jag kom hem i lördagskväll och parkerade för att smita in och hämta något hemma för att sen smita över till Sofia. När jag hoppar in i bilen igen så är växelspaken fast i P (det är en automatare). Den vägrar rubba sig! Sofia fattar ingenting och inte jag heller (hon satt och väntade i bilen). Halvgenerad går jag in till familjen och säger att växelspaken fastnat. Vm följer med ut och man märker att hon tror jag bara råkat komma åt något, så hon blir förvånad när hon inte kan rubba växelspaken. Så idag blev det verkstad för bilen. Jag är bara så glad att det inte hände när vi var i Arundel Mills på parkeringen där!! Egentligen när bilen pajar på icke arbetstid och det är jag som kör så ska jag pröjsa 500 dollar. Men det verkar som om jag slipper det. De har iaf inte nämnt det. Eftersom de aldrig behövt ta in bilen på verkstad innan (den är 10 år gammal..) så säger de att det är fine. Såå glad. Kommer vara nervös fram till på fredag att det är jag som råkat göra något mot min fina bil.
 
(Sofia tog bilder i lördags så ska få dem från henne nästa gång vi ses. Så bilder kommer längre fram.)
 

Kommentarer (1)

Caroline - anderssonare

Publicerad 2013-09-23 23:11:23

och jag köpte mig ett par till jeans idag... Svår sjukdom detta!

Svar: Nog obotlig för din del tyvärr ;)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar