hipphurrabamsefar.blogg.se

Helt enkelt perfekt.

Publicerad 2014-04-18 i 8:e månaden

Igårkväll så spenderades dagen här hemma hos mig. Jag och Anni lagade pasta och köttfärsås. Blev inte som hemma alls, men det var fortfarande gott! Väldigt gott t.o.m.
Sen så satte vi oss och stämde gitarrerna våra och plinkade runt lite. Väldigt skönt att få spela lite på mitt knagliga sätt. Claudia kom över runt halv 10 och så satt vi och snackade och skrattade i några timmar innan hon smet hem vid midnatt. 
När hon åkt så bestämde jag och Anni oss för att göra ansiktsmask. Det var väldigt kul och det blev mycketmycketmycket skratt, haha. Vi poppade även popcorn och det var de äckligaste jag någosin ätit!!! Såå sötade! Uäää.. aldrig mer kommer jag köpa dem. 
Vi gick upp runt två tiden för att gå och lägga oss men låg och snackade i någon timme innan vi somnade. 
 
På något sätt så hade vi bestämt oss för att gå upp runt 9 tiden för att åka till gymmet. H a h a vilket skämt det blev. Vi vaknade vid tio i elva (nu är hon tolv). SÅ skönt att sova länge! Hade nog kunnat sova lite längre men Anni hade en tid att passa så jag fick gå upp för att låsa dörren efter henne, så då vaknade jag till och kommer inte kunna somna om. 
Så nu sitter jag här och väntar på att Anni ska komma tillbaks och Claudia ska sluta jobbet. 
 
Hare fint gott folk, rulla lungt!

Skriv en kommentar