hipphurrabamsefar.blogg.se

Kul grej.

Publicerad 2014-04-14 i 8:e månaden

Fullständigt namn: Lisa Sofie Nicolina Ekström.
Födelsedatum: Nittonde November Nittionhundranittiofyra.
Bor: Just nu i Amerika.
Lever för: Familj, vänner, musik och RESOR.
Familj: Mor & Far, 4 syskon, hund och 3 katter.
Favoriter: God bok, te, njuta av livet och resa varhelst jag kan.
Places to go: Australien, Nya Zeeland, Indien, China, Afrika någonstans, Mexico och lite överallt i Europa.
Sysselsättning i brist på liv: Internet, tv-serier, sova, överanalysera in i minsta detalj och alltid ha fel. Sen att jag sitter och skriver detta då med, hehe.
Äldsta minnet: Har jag ens något? 
Bästa dagen i livet: Utan tvekan studenten!
Planer för framtiden: Resa överallt när möjligheten ges, bo och studera utomlands.
Konstigaste drömmen: Tror inte ni vill veta..
Svagheter: Choklad, brittiska tv-serier och beslutsångest.
Sämsta val i livet: Hålla mig undan från det som ger mig en massa endorfiner.

Skriv en kommentar