hipphurrabamsefar.blogg.se

Lite sömn och mindre än 24 timmar kvar.

Publicerad 2014-04-08 i 8:e månaden

I helgen åkte jag, Anni och Claudia till en marin bal i Annapolis. Oehört mycket folk i klänningar och marinkostym! Men innan balen så gick vi runder i Annapolis (så oehört fin och mysig stad!), checkade in på hotellet och gick och åt på ett mysigt ställe.
Det var kul att få klä upp sig och få dansa som en kackerlacka på dansgolvet igen! Varken jag eller Claudia är världsmästare på att dansa så vi körde på taktiken att ge allt man har och lite till och skita i vad folk tyckte. Roligt hade vi så det lönade sig. Träffade några au pair kompisar där med och pratade lite med dem. 
 
En trevlig killade började dansa med oss och hängde med oss resten av kvällen. Nästa dag så smet vi tre och killen + hans rumskompis och käkade brunch i hamnen. Gentlemänaktiga som de var så betalade de notan. Aldrig varit med om det innan och tycker allt det ska börjas med hemma! (Enligt min vp så betyder de att de förväntar sig en andra träff. Vadå träff liksom? Det är ju inte precis så att vi har haft en första träff?) Alltså amerikanare.. 
Pågar, börja betala notan så höjer tösen er till skyarna! Iaf jag, haha. 
Nejmen, sen så visade de oss runt lite i Annapolis och på deras marinbas. 
Sov bara tre timmar den natten (la oss 5 och vakna 8) så vi smet hem runt ett tiden. Jag somnade i bilen och sov hela vägen hem. 
 
 
BTW SÅ KOMMER PETRA IMORGON OCH JAG KAN BOKSTAVLIGT TALAT INTE FATTA DET!!! HAR VÄNTAT PÅ DETTA SÅ LÄNGE OCH INGEN HEMIFRÅN HAR JU UPPLEVT MITT AMERIKANAR LIV INNAN SÅ DET ÄR JU EGENTLIGEN INTE SÅ KONSTIGT ATT JAG INTE FÖRSTÅR DET. JUST NU KÄNNS DET SOM OM DET LIKAVÄL KUNNAT VARA 2 VECKOR, 3 MÅNADER ELLER ATT HON INTE KOMMER ALLS. FÖR JAG KAN ICKE FATTA ATT HON ÄR HÄR IMORGON!!!!!!!!!!!! JAG ÄR NERVÖS, SPÄND, EXALTERAD OCH OTROLIGT OTROLIGT LYCKLIG!!!
Ps. Idag så sov jag ca 3 timmar under dagen och fy vad längesedan det var jag kände mig så utvilad! Ljuvlig känsla. Sen så tog jag tag i att städa mitt rum lite eftersom jag får fantastiskt främmande imorgon! Så nu ser det iaf acceptabelt ut. 

Skriv en kommentar