hipphurrabamsefar.blogg.se

Tonåringen!

Publicerad 2014-04-17 i 8:e månaden

Jag glömde helt bort att skriva om min systers födelsedag i lördags! 
 
Så alltså.. I lördags så fyllde min mitten lillasyster 13 år! Nu är hon äntligen en tonåring och halvvägs till att bli vuxen! Bra jobbat tösen! 
Kan inte fatta att hon redan är så gammal. Det var ju igår hon var en liten skrutt som jag gick runt och störde och retade hela tiden. Eller tydligen inte. Men okej, det känns som det. Eller inte riktigt det heller, men det borde kännas som det? Förra året, förra året kändes det som det var. 
Duktig som jag är så har jag inte skickat hennes paket ännu.. Men det kommer! Frukta ej! Jag drar mig bara för att gå till det arga postkontoret!
STORT GRATTIS PÅ DIN DAG TINDRA!! DU ÄR EN UNDERBAR SYSTER OCH JAG KAN KNAPPT VÄNTA TILLS VÅR SOVA ÖVER I MITT GAMLA OCH DITT NUVARANDE RUM!!! KOMMER BOKSTAVLIGT TALAT BLI EN KVÄLL ATT MINNAS. 
Du är en fantastisk syster som alltid uppmuntrar mig och har flera komplimanger på lager ifall någon är i behov av en (även om de också inte är i behov av det). Självklart så bråkar vi med, det är ju en del av att vara syskon. Går inte att undkomma. Älskar man någon så är det naturligt att man börjar bråka. Bråkar man inte alls så skulle jag nog säga att det är något som är fel. 
SAKNAR DIG EN MASSA SYSTERYSTERN MIN!!! 
PS. I LOVE YOU!

Skriv en kommentar