hipphurrabamsefar.blogg.se

X antal dagar av regn och x antal dagar kvar.

Publicerad 2014-04-30 i 9:e månaden

I några  dagar nu har vi haft konstant regn och idag VRÄKER det ner mer än vanligt. Älskar regn och när det smattrar mot rutorna. Så jag somnade gott igårkväll när jag gick och la mig med regnet som smattrade mot rutan. 

Bestämde mig för att göra det lite mysigt för mig. Mina ikea vanlij ljus tändes och just nu är det Håkan Hellström - Valborg som spelas i högtalarna, väldans fin sång. (Jag är medveten om att julabockarna fortfarande är framme, men de är söta och är fina prydnader.) 

Kommentarer (1)

Therese

Publicerad 2014-05-01 22:49:47

i amerikat är allting mycket större - till och med regndropparna

Svar: Haha, mycket sant! Regndropparna vet jag dock inte riktigt med. De var snarare bara en liten översvämmning på taket, haha ;)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar