hipphurrabamsefar.blogg.se

Det är den 10:e vilket betyder att om 9 dagar, den 19:e, så är det ett år

Publicerad 2014-08-11 i 12:e månaden

Jag har om 9 dagar varit här i ett år. Wow. Det är helt oförståligt och jag kan inte fatta att om mindre än två veckor så kommer jag vara hemma och sova i min egen säng vid denna tiden (om inte min jetlag tar över på heltid). Det är overklighetens overklighet att det redan gått ett år och jag har lyckats med att hålla två barn vid liv i ett år! Är riktigt stolt över mig själv! Att jag dessutom (vilket fortfarande är overkligt) klarat av ett år, i ett från början främmande land till ett inte så längre främmande land, är jag även det också väldigt stolt över. Även om jag trott det om mig så har jag samtidigt inte trott det om mig. Kan inte riktigt förklara så ni får stå ut med den vaga förklarlingen. 
 
Nu tänker jag känna mig hemma och sätta på Lord Of The Rings. 
 

Skriv en kommentar