hipphurrabamsefar.blogg.se

Överraskning 2

Publicerad 2014-08-26 i 12:e månaden

På torsdagen så vaknade jag tidigt för att med mamma bege mig ner till Markaryd och lämna av folk vid skolor och tåg. Sen så åkte vi och fixade ett abbonnemang åt mig och hälsade på mormor och morfar och även gammelmormor. Efteråt så bestämde vi oss för att överraska Tova som var hemma och det var så kul! Väldigt kul att äntligen få se henne igen! Efter ett tag där så begav vi oss till Tammes jobb (Tovas mamma och min mammas syster) och överraskade henne med. Även det var väldigt kul! 
När vi var på väg hem så regnade det en hel del och när vi kom hem så somnade jag på soffan helt utamattad. Haha, kanske lite jetlaged. Mamma väckte mig när det var dags att åka till Gräddhyllan för att fika med byalaget. Varje torsdag klockan två äre byalagsfika här i Tånneryd. Så det var kul. 
På kvällen var det dags för att överraska den sista personen, Ponta (Johanna). Jag och Nicolina körde till Hässleholm och Anders hälsade oss välkomna när vi parkerat (han visste att jag skulle komma) och sen så gav han mig en badrock att gömma mig i och så begav jag mig upp till Pontas rum. Hennes min var oslagbar, så himla kul var det. Hängde där i någon timme och fikade så klart med. Efter fikat så körde vi hem och drack lite mer te. 
 
Sen efter det så var alla överraskningar över och jag lät alla veta att jag var hemma igen. Så det var två väldigt bra dagar som jag verkligen inte hade ändrat på! Som jag tycker om att vara hemma!
 
Hela USA året känns nu som en stor dröm man har vaknat upp från. Är dock väldigt lycklig att jag äntligen är hemma och det känns himla bra! Är verkligen en helt annan person nu än vad jag var ett år sen. 
Så nu så äre dags för mig att göra något annat. Det kommer nog stå tomt här ett bra tag framöver. Kanske inte skriver något mer alls. Man får helt enkelt se. Men bloggen får nog vara kvar för det är kul att ha att läsa.

Skriv en kommentar