hipphurrabamsefar.blogg.se

Judit 17 år

Publicerad 2014-02-01 i 6:e månaden

Då var det dags för ännu en födelsedag!! Min underbart vackra kompis Judit fyller år! Hon är en vän som jag uppskattar att hänga med! Hon vet vad hon ska säga och vet hon inte så räcker det alltid att hon bara är där. Hon hjälper en utan att hon vet att hon hjälper en. Hon är så fin och jag tycker om henne! 
Hon fyller 17 men det har alltid känns som om hon är äldre än vad hon är. Man kan ha väldigt fina och djupa samtal med denna kvinnan! 
Vår vänskap började för 4 ½ år sedan och har bara vuxit genom åren och jag planerar inte att den ska försvinna, det är hon för bra för. Saknar dig Judit så väldans mycket! Den dag då vi får kramas om igen kan inte komma snart nog! Jag önskar dig all lycka och glädje på din dag! Det förtjänar du verkligen. Tycker om dig! 

Skriv en kommentar