hipphurrabamsefar.blogg.se

146 & 147

Publicerad 2014-01-14 i 5:e månaden

Igår hittade jag de roligaste videosarna någonsin, som jag har sett med dessa killarna! HAHAHAHA!!! Tårarna sprutade lika mycket idag när jag kollade med Sofia som när jag tittade på dem igår! 
Kolla på båda (det är värt det) och hela!! 
Helgen. 
I lördags så skulle jag ha jobbat på kvällen, men jag slapp det. Mamman blev sjuk så de ställde in restaurangbesöket. Vilket ledde till att jag kunde hänga med Claudia och Anni till Tuckers place. Tucker är Claudias pojkvän och bor i Towson, ca 20 minuter från Roland Park. Han delar lägenhet med två andra killar, vilka är assköna! Haha, men vilka rasister de är. De älskar skämt om svarta människor. Fattade typ ett av femtielva skämt. Vissa var bara så korkade så det inte var roligt. 
Men innan vi kom dit så smet vi och käkade på Chipotle och såg två "svenska" killar. De var som att se svenska snygga gymnasiekillar (vilket jag har sett noll av sen jag kom hit). När Anni och Claudia tittar åt deras håll så säger de ett ord: Bögar. Haha och visst ser de ut som bögar. Tro inte att jag dömer folk rakt upp och ner, men det fanns faktiskt rätt så tydliga tecken på att de var bögar. Snygga ändock. 
Efter det drog vi snabbt till Towson och sen över till Tuckers. Vi var där i cirkus sju timmar. Tucker spelade mest FIFA hela tiden och speciellt när Graham kom. 
Vid midnatt så smet jag, Anni och Sofia över till Denny's och käkade kvällsmat/frukost/midnattsmat. Det är verkligen bästa kombinationen OCH bästa tiden på dagen att käka! 
 
Sen sov Sofia över hos mig, eftersom det lär vara vårt allra sista sleepover tillsammans (även om vi inte hoppas på det). Sen söndagen var att gå upp tidigt och bege sig till ett aupair möte. Woho.. Helt okej ändå och denna gången behövde vi bara betala 1 dollar. Yes! 
Smet och åt middag med mitt/vårt lilla gäng på 4 pers och körde sen Sofia hem till henne. Hon skulle jobba på eftermiddagen, men tydligen så behövdes hon inte.. Men jaja, hon slipper familjen om två/tre veckor!
Anni och Claudia kom över lite senare på eftermiddagen och hängde en stund innan de smet och jag spenderade resten av min helg med att göra en massa onödiga saker. 
Kollade iaf på den svenska filmen Ego. Så fin film! 

Skriv en kommentar