hipphurrabamsefar.blogg.se

Dagen

Publicerad 2014-01-18 i 5:e månaden

Idag har dagen jag längtat efter så länge äntligen kommit! Fredagen då jag i slutet av dagen kommer ha semester i 1 1/2 vecka! Lycklig jag är! 
Jag är packad och redo inför morgondagen! Då blir det äntligen Florida med Anni!!! Kan knappt fatta att dagen äntligen är här! Men lika glad är jag för det. 
Men innan morgondagen så ska jag umgås med Anni, Claudia och Sofia! Antagligen är det vår sista kväll tillsammans, alla fyra, så vi tar oss en "sista måltid". Sen så hänger vi hos Anni, ensam hemma och allt. Så det blir trevligt! Sen sover jag där till imorgon. Det är därför jag har packat ikväll och inte imorgon. Hehe. 
Kan knappt vänta tills jag bara ska ta hand om mig själv och unna mig själv att slappna av och gå upp när jag vill. Det är alltför sällan jag gör det nuförtiden. Den senaste veckorna har jag kännt att jag egentligen måste sova ännu mer och gå och lägga mig tidigare. Men det har inte riktigt blivit så. Vill hänga med Anni på kvällen och kan inte sova under dagen för då vill jag ju hänga med Sofia. Jag har ju inte vetat hur länge jag fortfarande kan göra det, vet fortfarande inte. Men idag har vi iaf haft en bra dag tillsammans! Skön sista dag vi två hade. Bar av till Towson ett litet tag och sen hjälpte hon mig packa (hon tittade mest på) och det blev det gamla hederliga med, roliga klipp. 
 
Nu är Ashley hemma och jag är FRI! Men kommer inte känna mig helt fri förrän jag är hemma hos Anni. Väntar bara på att täcket ska torka i torktumlaren och sen smiter jag. Kan knappt vänta på de här små ynka minutrarna ska gå iväg. 
Är så trött att jag hade kunnat somna på fläcken. Men jag får allt hålla min ögon öppna i några timmar till! 
 
Sitter på mitt rum och skriver detta väldigt snabbt och hör Ashley sjunga för full hals där nere i köket till gammal musik. Så härligt! Kommer sakna dem även om det samtidigt kommer vara skönt att komma ifrån med. 
 
Räkna med att det kommer vara lite tyst här ett tag framöver nu. Kankse hinner slänga in någonting då och då men räkna med att det kommer vara tyst. Men det är ni la inte förvånade över.
 
NU SMIIIIITER JAAAAG!!!!!! SYNES!!!
 
 
 
 

Skriv en kommentar