hipphurrabamsefar.blogg.se

Ikea 3

Publicerad 2014-01-08 i 5:e månaden

Jag har kommit på att jag skriver ju en massa om Sofia men aldrig länkat hennes blogg. Vad är detta Sofie? Fixar det med att länka den HÄR.
 
Igår så smet jag och Sofia till Ikea runt 10. Vi hade antagligen smitit tidigare om inte alla amerikanarna fått för sig att det är för farligt att köra i -17 grader. Vilket ledde till skolan öppnade två timmar senare.. De är så otroligt fjöntiga här så det är inte sant! Läs vad Sofia skrev så får ni en bättre förklaring på deras nojja. 
Som sagt, Ikea. Vi gick igenom första våningen bara för att känna oss lite svenska och sen käkade vi Ikeamat! Mummkardemumma. Jag köpte en ram till mina månadskort. Självklart lyckas jag köpa en storlek för liten.. Tada! Men nu har jag en ram tills när mamman fyller år iaf, vilket är snart. 
Under vår vistelse där så spenderade vi mest tid i restaurangen och näst mest tid i barnavdelningen och lekte med drakar och annat som vi hittade. Hittade mig en gullegosse med!

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2014-01-08 18:18:40

sv. KRAM!

Svar: Puss!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar