hipphurrabamsefar.blogg.se

Ligger på 1

Publicerad 2014-01-07 i 5:e månaden

Okej, förra inlägget. Jag var superdupermeganere, men det har ni nog redan fattat. Det var ju inte precis så otydligt. Har en uppdatering på den. Mår bättre, men jag mår fortfarande inte bra. Jag mår långt ifrån bra. Men är inte helt nere i skittankar just nu. Ska vi sätta mina känslor/hemlängtan i en skala? Från 1-10 så ligger jag nu på 0. Varit nere på 0 i x antal dagar. Nu undrar ni säkert hur jag tänker, 1-10 och så säger jag 0? Ni behöver inte förstå, men enligt min skala så kan man sjunka till 0 ändå. 
Hela förmiddagen var jag nere i skit. Jag kunde bokstavligt talat inte flytta mig från soffan, jag var som fastlimmad utan möjlighet att röra mig. Jag grät till världens konstigaste ställen i serien Chuck och filmen Safe Haven. Vem gråter liksom till att.. Nej, ni vill inte ens veta.
Jag var tvungen att sticka till posten iaf innan klockan två. Så efter det så gick jag över till biblioteket och skrev ett brev till mig själv. Huh? Skriva brev till sig själv. Vad är detta för köttbullsmänniska? Min förklaring är att jag skrev ett argt/uppmuntrande brev till mig själv om att ta mig i kragen och ta tag i mitt liv. Att sitta och göra ingenting under dagarna medans ungarna är i skolan hjälper ju inte. Blir alldeles för mycket tid för mina tankar att springa iväg i femtielva olika riktningar. 
Mamma och pappa, vad jag skulle göra utan er vet jag inte. JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR ER!! ÄLSKAR ER MER ÄN NI ANAR!!!!!!!!! 
 
Idag så skulle jag och Sofia ha smitit till Ikea för att käka svenska köttbullar. Men de planerna ändrades när hennes unge bestämde sig för att han inte ville till skolan.. Håhåjaja, jag får dampryck på den ungen. Men föräldrarna gjorde äntligen något åt saken iaf. Alla hans elektroniska saker följde med dem till jobbet och Sofia gömde tv-fjärrkontrollerna. Men har inte hört hur det har gått under dagen. 
Förhoppningsvis så kommer vi iväg imorgon istället. Om inte skolan får för sig att det är för kallt för att gå i skolan.. Tydligen så är -17 lite väl kallt här..
JAG VILL BARA TA ALLA SKOLOR OCH SÄTTA DEM I NORDEN NÅGONSTANS SÅ ATT DET KAN LÄRA SIG HUR PROFESSIONELLA GÖR!
 
Är det strömavbrott hemma så är det inte precis så att skolan stänger för det. Nejdå, vi kan lät ha lektioner ändå.
Är det storm så tänker man ju att skolan kan väl äntligen stänga? Nejdå, en storm hindrar inte skolan, även om över hälften av eleverna inte kan ta sig till skolan.
Är det -30 så kan väl skolan stänga? Nejdå, klä på dig extra varma kläder och yllesockar så ska du allt se att det är okej.
 
I förra veckan så stängdes skolan här pga snö. Gissa antalet cm som kom.. YNKA 2 CM!!! Halleluddanlejdå.. Så förhoppningsvis så är det skola imorgon, så att jag inte sjunker tillbaks, för att jag blir för trött på ungarna under dagen. De vill nämligen alltid att jag ska hitta på något som de kan göra. Att vi ska åka någonstans, hitta på en lek, göra något konstigt. De har femtielvamiljoner leksaker som de kan leka med!! Så, nu vet ni vad jag tycker. 
 
Jag behöver verkligen morgondagen med Sofia. Hon har pratat med sin familj idag om att hon inte känner att det är 100 mellan dem. Så jag vill verkligen att vi ska kunna hänga imorgon och bara vara svenskar, på det allra minsta ikeat någonsin skådat, så som vi behöver vara ibland. Hon finns ju alltid där när jag är nere, vilket jag alltid lyckas vara hela tiden, så nu vill jag ju vara där för henne!! 
Och jag blir helt nojjig när jag inte vet om hon kommer vara kvar här när jag kommer tillbaks från Florida!! Det blir ju värsta avslutet isf. MEN jag hoppas på en ny familj här i närheten och om inte här så iaf i New Jersey. 
 
Emotionella jag.

Skriv en kommentar