hipphurrabamsefar.blogg.se

Underbaringen som fyllde 19 igår!

Publicerad 2014-01-04 i 5:e månaden

Igår så fyllde mig en kär person 19 år. Min magnifika kusin, Tova! Att inte kunna få vara med och fira henne på hennes dag var jobbigt. Man fyller ju ändå bara 19 år en gång. 
Men den här personen är en helt underbar och fantastisk person! Jag har upplevt så mycket med henne och jag önskar få uppleva så mycket mer med henne! Hon har alltid funnits där och vi har alltid haft kul tillsammans. Jag önksar(de) henne all lycka på hennes dag och ser fram emot att nästa år kunna fira den tillsammans med henne, förhoppningsvis. 
Sjukt vad tiden går fort alltså. Det var ju inte så länge sedan vi var små och sprang runder och käkade prinsesstårta på var och vartannat kalas!
Det är helt galet egentligen för man tänker att det skiljer ett år mellan oss eftersom jag är 94 och du 95, men egentligen så är det bara 1½ månad mellan oss. Vilket gör oss på pricken nästa lika gamla! Jag gillart!
Du är bra och jag saknar dig!! Älskar dig en massa!!

Kommentarer (1)

Tova

Publicerad 2014-01-06 19:17:51

Åhh saknar och älskar dig suuuuperduuuper mycket!! ❤️❤️❤️ Är stolt över dig, du kommer att fixa att vara där i ett år! Vi är bara ett samtal bort! 😉

Svar: Tack! Du är så underbar och jag saknar dig! BAMSEKRAM!!!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar