hipphurrabamsefar.blogg.se

11 månader

Publicerad 2014-07-19 i 12:e månaden

Idag har jag varit här i 11 månader. Betyder att jag bara har 1 månad kvar till ett år. Det här är galet och fullt oförståligt. Visst, man snackar mycket nu om att man snart är hemma osv. Men förstår jag det? Icke ett smak. Ibland har jag dock tillfällen då det verkligen slår mig och jag har svårt att somna (det har bara hänt på kvällarna än så länge) för tankarna börjar gå åt alla möjliga håll. 
Så jag är alltså hemma om en månad och tre dagar. 
 
Det är ljuvligt bittert att veta att man snart är hemma. Jag vill men samtidigt vill jag inte. För att vara 100% ärlig så är jag mer glad över att jag åker hem än att jag stanna. Men jag hade inte velat åka hem tidigare eller stanna längre. Jag åker hem precis när det passar mig. Väldigt glad att jag fick biljett för den 21:e så att jag är hemma på fredagen och min familj kan komma och möta mig. Ser fram emot att träffa dem. 
 
Btw så har jag gjort något som jag tycker är redigt fräckt och kommer snart göra en till sak. Den första var inte så jättespontan men den andra saken jag ska göra är väldans spontan. Haha, var bara tvungen att få det ur mig. 
 
See ya guys!

Skriv en kommentar