hipphurrabamsefar.blogg.se

Korv

Publicerad 2014-07-15 i 11:e månaden

Jag är nu färdig med mina 6 credits. 
Jag jobbade min första dag av mina tre sista veckor (+två dagar) idag. 
Jag mejllar med den nya au pairen. 
Insett att jag måste börja tänka på packningen hem. Eller för att vara mer precis, börja med att skaffa en till väska. 
Om fyra dagar tar jag helg igen.
Har nog glömt nämna att jag hoppat av Glimåkra. 
Hejade på Argentina i VM och de förlorade. Sketna tyskar. 
Om några dagar har jag bara en månad kvar till ett år.
Har ätit för mycket popcorn de senaste dagarna. 
Käkade potäter för första gången på månader idag (bortsett från IKEA förra veckan med Sofia).
Skypade med min underbara älmhultare idag, alltid lika kul.
Kommer inte på någor mer att skriva.
Har en rubrik som inte har något att göra med det vad som står här.
Kul att ni läste ända hit. 
Godnatt.

Skriv en kommentar