hipphurrabamsefar.blogg.se

Blev av ändå

Publicerad 2014-06-09 i 10:e månaden

Jag hade bestämt mig för att inte åka till Niagara Fallen. Så blev inte fallet. Jag joinar töserna till helgen mot Niagara Fallen. Har noll pengar (inte alls tillräckligt). Men jag får lön på lördag i nästa vecka så då löser sig det problemet! Ser faktiskt fram emot en 8 timmars lång resa upp till Canada. Ska nog dock sova mesta av vägen upp för jag har inte kunnat sova ut sen jag kom hem från semestern och denna veckan kommer inte vara något undantag.
Det blir jag, Anni, Clau och Klara. Musik på hög volym, rutor nere och varm sommarvind. Skönt att vi är fyra, så lätt att annars bli lite av ett tredje hjul. Det är inget de menar att göra men betyder inte att det är kul. 
 
Det bästa är nog att veta att efter denna helgen som kommer så kan jag äntligen ta och köpa saker som jag har varit i behov av i x antal veckor. 
 
Nu är min uppdatering klar och jag önskar er en god morgon och mig själv en god natts sömn. 

Skriv en kommentar