hipphurrabamsefar.blogg.se

Hemdatum

Publicerad 2014-06-12 i 10:e månaden

Jag har fått mina flygbiljetter idag! Jag kommer komma hem den 22:e augusti klockan 18:45. YAY! Äntligen så vet jag datum! Mamma sa att då är det 72 dagar tills jag kommer hem. Hihi, känns redigt bra. Är så lycklig att jag har fått tid och allt + att det är en fredag kväll så hela familjen kan vara där utan att behöva ta ledigt!
 
Min värdmamma gav mig knappt någon respons idag när jag berättade att jag fått tiderna. Kändes lite b och det kändes lite som om hon inte brydde sig. Hallå?! Det är min biljett hem!!! Det är stort!
 
Har en klump i magen nu hela tiden. Klump för helgen, klump för att det känns som om föräldrarna inte är så intresserade, klump för att jag eventuellt har satt någon i klistret, klump för att jag inte kan åka och kolla på Ed Sheeran när han kommer till Baltimore och sen en klump till för alla andra klumpar jag har i magen! Klumpen försvann helt under några minuter när jag hade karaoke med Anni i bilen. Men självklart så kom den tillbaks. 
Jag vet oftast inte så mycket om någonting (vilket jag tror mina vf inte tycker är så kul alltid, eftersom de måste veta) och jag är väldigt spontan och tar det som det kommer istället. Det funkar bra för mig men inte riktigt för de andra. 
Nu kommer jag börja sakna hemmet av alla klumpar. Vill kunna stänga av min mage och alla nerver i hela kroppen. Vill inte känna någonting på ett tag. Kan knappt glädja mig över min flygbiljett nu. KORVIGA KNUTAR och att jag alltid ska ta på mig alla känslor som alla andra känner med. Oftast gör jag det även utan anledning. Men idag är det tyvärr med anledning. 
 
Förhoppningsvis så kommer det en uppdatering till efter detta där jag har lugnat ner mig och fått klartecken från den andra personen! KORV!

Kommentarer (1)

Therese

Publicerad 2014-06-14 08:47:30

Vad ledsen jag blir i hjärtat av att läsa om klumparna. Klumpar är inte bra. Jag vill vara där med dig och reda ut klumparna! Vad du än gör Sofie, se inte ner på dig själv. För du är fantastiskt fin. Och jag inge din värdfamilj upptäckt det, så är de knäppa.. Och du. Gud är med dig i USA också, han vet precis hur du känner och vad som är bäst för dig. All kärlek till dig!

Skriv en kommentar