hipphurrabamsefar.blogg.se

Livet nu.

Publicerad 2014-06-05 i 10:e månaden

Borde väl skriva något även om jag har noll intresse för att skriva något i denna stund. 
Jag mår bra, har dock svårt att somna på kvällen av olika anledningar. Så har sen i lördags inte kunnat somna förrän mellan 1-2 på natten/morgonen och vaknat vid 6. Det är ju jobbigt vad ens hjärna och kropp är konstiga. Tjej som jag är så tar jag ju även på mig mer tankar även vad som är bra för mig. Är inte heller förtjust i att ta en tupplur under dagen (även om jag är ledig) eftersom jag blir så seg resten av eftermiddagen, så kan ju inte ta igen sömnen heller. Har aldrig förstått mig på att ta en tupplur under dagen. Vila, ja, men tupplur? Hellre håller jag mig vaken.
 
Plinkar på min überälskade gitarr och gör övningar. Önskar att jag hade en lärare som kunde visa mig, så som jag alltid har haft det med mitt piano. Jag får nöja mig med interanätet och mitt självlärande. Men det funkar bra det med. 
 
Igår var det 70 dagars tills jag ska på konsert och se två väldigt bra band. Ska bli så kul. Sen är det bara 75 dagar idag tills jag har varit här i ett år. Så snart når jag 300 dagar strecket.
 
Jag pallar inte riktigt skriva om Florida, NY och Baltimore med mina töser. Kan säga att jag hade en redigt underbar och fantastisk semester med dem! Vill ni se bilder och läsa mer så kan ni göra det på Carros blogg istället. Där finns bilder och hon har skrivit om vad vi har gjort. 
 
Detta är allt ni får för ett tag nu.
 
Ps. Säger grattis till alla som tar studenten idag! Speciellt Julia och Tova! Vilka fina kvinnor! 

Skriv en kommentar