hipphurrabamsefar.blogg.se

Moooodet med upp och ner

Publicerad 2014-06-23 i 11:e månaden

Jag är verkligen helt otroligt. Har lite mer än en timme fri nu innan jag ska hämta upp barnen på sina olika läger. 
Så jag sitter på mitt rum med Choclate Chip Cookies och mjölk, mensvärkar och lyssnar på Ed Sheerans nya album X (multiply). ÄLSKAR ALBUMET OCH KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DEN! 
 
Haha, mens gör en verkligen otroligt känsloförstörd. 
Så jag sitter här och äter mina kakor och dricker min mjölk och är allmänt lycklig. När jag sen helt plötsligt ser att mamma skrivit "Det närmar sig!!! 60 dagar tills Sofie kommer hem." Då på mindre än en tusendels sekund så blir jag helt gråtfärdig och får kämpa för att inte börja gråta, och fem sekunder senare är jag lycklig och äter på mina kakor igen. 
Ingen kommentar på hur de kvinnliga menskänslorna fungerar. Hade jag vetat så hade inte detta hänt.

Skriv en kommentar