hipphurrabamsefar.blogg.se

17:e mars - St. Patricks Day

Publicerad 2014-03-17 i 7:e månaden

Inatt snöade det ca 2 decimeter snö. Reslutatet blev en inställd skola. I början var det lite jobbigt men det går faktiskt rätt bra och är rätt lungt. 
Vi ringde kompisar så jag fick hit tre ungar till och hade dem här i 2,5 timme innan pappan hämtade dem och tog mina ungar hem till sig. Så har lite fritid i en timme innan jag måste hämta dem. Sitter och kollar på Poirot, dricker te, äter cheese and crakers och vilar lite innan nästa pass. 

Igår så skypade jag äntligen med min familj igen, var ett antal veckor sedan. Vi tog igen tiden med att skypa 4 timmar. 3 av de timmarna bestod vårt (mitt och Nicolinas) samtal mest av London och tekoppar. 
En timme senare så skypade jag och min bror i 1,5 timme. Så dagen igår var lyckad även om jag inte skulle ha gjort något annat. 

Ikväll bär det av till gymmet igen med Anni. Gooo oss! 

Btw. Om man inte bär något grönt på sig denna dagen så nuper folk en hela tiden! Skojar inte!

Skriv en kommentar