hipphurrabamsefar.blogg.se

Demi Lovato konsert

Publicerad 2014-03-04 i 7:e månaden

VILKEN GRYM KONSERT!!! Verkligen allt man kunde önska sig och lite till! Och det är INGEN överdrift!! Jag var i himmelriket från början till slut. Från 1-100 började det på 99 (varför det inte blev 100 var för att mina tår och fingrar var halvt förfrysta av väntan ute i kylan) och slutade på 456. Ja, ni fattar. Allting var helt KANONBRA! 
 
Det var två förband som spelade. Det ena, Fifth Harmonics, var..eeh..ja speciella. Mer än så säger jag inte. Men de var iaf med i x-factor i förra året(?). Det andra bandet var helt FANTASTISKA! Säger jag brittiskt band så förstår ni nog rätt snabbt en av anledningarna till varför, hehe. De heter Little Mix och var med i x-factor i England 2011 eller 2012. Hört talas om dem innan man aldrig lyssnat på dem och nu är jag helt kär i dem och lyssnar på dem hela tiden. Deras brittiska gick rakt in i mitt speciella rum för britter. 
 
Vi (jag och Anni) gick helt i taket och skrek och hoppade och hade oss och var heeeeeeelt hyppade hela tiden. Anni flippade ut T O T A L T när hon såg Demi. Hon var inte nårbar under en tid där (jag menar det verkligen). Hon skakade och skrek/viskade: Hon är på riktigt, hon är på riktigt. Haha!
 
Gissa när jag flippade ut totalt? Jo, det ska jag berätta. De visade en liten film och helt plötsligt var Ed Sheeran med och snacka!!! ED SHEERAN!!!!!?!?!?!?! Jag kunde inte sluta skrika och hoppa. Haha, inte trodde jag att jag var sådan, men man lär sig alltid något nytt om sig själv. 
 
Sen väntade det en nästan två timmars bilresa hem.
 
Så nu har man tagit och sett några kändisar med! Men än är det inte över. Om bara några månader så är det dags för det mest kända pojkbandet i världen. Hihi. 
 
Fina mobilbilder. Allt för er, eller något. (Vi skratta lite väl mycket.)
Little MixDemi.

Skriv en kommentar