hipphurrabamsefar.blogg.se

I behov av namn!

Publicerad 2014-03-02 i 7:e månaden

Nu kör vi på ännu en sammanfattning eftersom jag har blivit så dålig på att uppdatera. Dock blir den väldigt kort och inte så detaljrik eftersom jag smiter om ett tag till Virgina med Anni för att senare idag kolla på en konsert. Yay! 
 
Så, hela veckan har varit väldigt bra faktiskt. Lite småbråk här och var men överlag inget större riktigt. 
Kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort tidigare i veckan så jag börjar med torsdagen. Jag bestämde mig för att på kvällen ta en promenad för mamman kom hem tidigare så jag slutade även tidigare. Det var KALLT även om det såg varmt ut för vinden bestämde sig för att inte lugna ner sig. Men det var skönt med en promenad iaf och få lite frisk luft! Sofia, jag gick där nere vid träden och bäcken, du vet där vi tog oss en promenad innan vintern. Kommer du ihåg? Tänke på dig en massa och gick ju även förbi dit gamla hus. Saknar dig så otroligt mycket men är så mycket gladare över att du trivs uppe i Chicago! Vi ses ju ändå om 6 månader! 
 
Fredagen gick även den bra. De hade halvdag så jag hämtade upp dem vid middagstid och Sam's kompis följde med hem. Sen kom mormorn och hämtade Sam eftersom hon skulle spendera helgen uppe hos dem med deras kusin Kenzie. Efter ett tag så kom även kompisens lillasyster över. Mamman behövde nämligen hjälp med att passa dem eftersom hon var iväg. 
På kvällen så smet jag och Keller på bio för att kolla på The Lego Movie. Haha, den var riktigt rolig!! Inte vad jag hade förväntat mig precis men oj vad jag skrattade! Den är alltså sevärd även om man kan lista ut PRECIS vad som händer genom hela. 
Senare när vi kom hem och Keller tagit ett bad så läste vi lite och gosade och sen somnade vi båda två. Det sista jag kommer ihåg är att Keller somnade och nästa sak jag kommer ihåg är Ashley som kommer in och väcker mig. Haha, de skrattade gott och väl åt mig. Var så yrvaken så det såg ut som om jag var redigt full eller drogad. Haha! 
 
Igår så smet jag, Anni och Claudia och bowlade. Fy vad fint ställe och jag har aldrig käkat så goda nachos förut! Och allt för en redigt bra slant! Jag ska så smita dit fler gånger och defenitivt med kompisarna som kommer på besök. Petra, Carro, Andrea, vi ska smita och bowla!
Efter det så smet vi lite snabbt till Towson Mall, de andra var i behov av lite nödvändigheter. Efter det så begav vi oss vidare hem till Anni, hon skulle jobba på kvällen. Så jag stannade kvar med henne hela kvällen och Clau smet över till sin pojkvän. 
 
Och nu är jag här och skrev mer detaljerat än först tänkt. Men nu är det gjort så jag slipper tänka mer på det. Btw lite bilder på bowlingen kommer senare (hur mycket senare får vi se). 
 
Jo förresten, en sak till. Jag har härmed varit förkyld i över en månad och den ser inte ut att vilja försvinna. Så får se hur länge den har bestämt sig för att bosätta sig hos mig. 
 
Måste bara lägga till ännu ett btw. Jag har spelat gitarr heeeela veckan. Jag älskar den och vill att ni ska hjälpa mig namnge den! 

Kommentarer (2)

Sofia

Publicerad 2014-03-02 16:16:43

Åh, önskar att jag hade kunnat gå med dig! Saknar dig <3

Namn: KEVIN!

Svar: AHAHAHA!! Det har faktiskt varit uppe på förslag! Det är verkligen namnet som nämnts flest gånger. Men kanske lite väl obvious? Hihihi!
Sofie Ekström

Sofia

Publicerad 2014-03-07 02:28:55

Haha asbra ju! Kevin och Jens Carrot!

Svar: Haha, det är rätt bra! ;)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar