hipphurrabamsefar.blogg.se

Nyheter

Publicerad 2014-03-13 i 7:e månaden

Nyhet nummer 1: Tiddskillnaden är nu bara 5 timmar istället för 6. Trevligt va? 
 
Nyhet nummer 2: Anni har blivit medlem på gymmet jag går på nu. Så vi are working out! Igår gick vi på ett zumba pass och oj så kul det var! Jag såg ut som en säl som inte är i vattnet (eeeh.. ja precis sofie..), men vad gör det. Så länge jag har kul bryr jag mig inte. Hon som ledde oss var helt otroligt rolig och snabb. 
 
Nyhet nummer 3: Jag har fått en tredje vecka ledigt. Yay! Så Petra hon kommer komma den 8 april och stanna tills den 13:e, tis-sön. Veckan efter det så har barnen påsklov, (eller vårlov som jag så fint kallar det (heter ju spring break här)), så då tar familjen och åker till Philadelphia i en vecka. Så jag får hitta på vad jag vill! Kan vara kvar i Baltimore eller åka iväg någonstans. Upp till mig och min kassa. 
 
Nyhet nummer 4: De senaste veckorna har jag haft det så himlans bra med barnen! Det flyter verkligen på. Jag har verkligen börjar trivas på ett helt annat plan sen efter semestern. Vet inte riktigt vad det är som förändrats men jag är glad över det. 
 
Nyhet nummer 5: Min långvariga förkylning har försvunnit! Den försvann redan i förra veckan men har varit rädd att den skulle hoppa fram igen så jag har legat lågt och i denna veckan har jag äntligen tagit tag i gymmandet igen. Dels för vårat gottegris uppehåll men även för att jag lägger ju ändå pengar på gymmet, så jag borde ju verkligen använda det! Palla slösa pengar i onödan liksom. 
 
Nyhet nummer 6: Imorse fick jag en tatuering av Sam på min arm. Så nu är jag officielt en dödsätare. 
 
 

Kommentarer (1)

Therese

Publicerad 2014-03-13 22:18:13

Nyhet nummer 7: Jag saknar dig

Nyhet nummer 8: Ska vi Skypea imorgon (14 mars kl 14.00 svensk tid)? :-)

Svar: Saknar dig med!! Massor!
Jaa! Det tycker jag allt! Även om det är lite senare nu :P
Sofie Ekström

Skriv en kommentar