hipphurrabamsefar.blogg.se

Rättning

Publicerad 2014-03-21 i 7:e månaden

Eftersom jag inte har någon koll på dagarna så var det tydligen 7 månader igår och inte idag. Det blir så när man har gått runt och trott att tisdag är måndag, onsdag är tisdag och när man träffar sin kompis Clau som säger att hon längtar till imorgon då det blir helg inser att man fått hela veckan om bakfoten. Så idag som är onsdag i min hjärna är tydligen torsdag! HAHA!

Hursomhaver så gick jag en promenad idag och träffade på Clau och följde sen med hem till henne och lunchade med henne och barnen. Det var väldigt trevligt! Nu är jag hemma och smiter om 5 min över till Anni för att sen hämta barnen.
Några timmar senare: 
Vilken vecka.. 
Måndag: Ingen skola pga snö.
Tisdag: Sam sjuk.
Onsdag: Jag sjuk.
Torsdag: Ashley kommer hem och är sjuk + att Keller sa att han mådde inte heller bra (men jag är skeptisk till om jag ska tro honom eller inte eftersom han hela tiden får för sig att han "inte mår bra" och överdrev det hela en del ikäll..)
Imorgon: Blir nog en hemma dag med Keller för att han "inte mår bra" eftersom han vill relaxa (hans nya favoritord som han använder mot allt vilket är sjukligt påfrestande..) så det blir full dag för min del. 
 
Haha, jag är inte alls irriterad på Keller. 
 
Aja, imorgon är det iaf fredag och då tar jag helg! TACK OCH LOV! 

Skriv en kommentar