hipphurrabamsefar.blogg.se

DAGEN ÄR HÄR!!!!

Publicerad 2014-05-16 i 9:e månaden

IDAG KOMMER CAROLINE OCH ANDREA!!! OM MINDRE ÄN 12 TIMMAR HAR JAG KRAMAT OM DEM, FÄLLT NÅGRA TÅRAR OCH SKRATTAT AV LYCKA. KAN INTE FATTA DET. ÄR MÅLLÖS. ÄR ÖVERLYCKLIG. KAN INTE SLUTA LE. 
HAR DESSUTOM SKYPAT MED THERESE. DEN TÖSEN GÅR INTE AV FÖR HACKOR! HON ÄR SÅ FIN HON. SÅ ATT HA SNACKAT MED TRE UNDERBARA PERSONER OCH TRÄFFAT TVÅ AV DEM INNAN DENNA DAGEN ÄR ÖVER ÄR JU HELT OTROLIGT!! LYCKLIGA JAG!! 
 
Jag är verkligen en lyckligt lottad tös. Vilka äventyr jag är med om. Nu ska jag bara lycka ta rätt subway till flygplatsen och hotellet när jag kommer till NY. Men det ska nog gå bra! Om 40 min kommer Anni och hämtar mig och kör mig till bussen. Kommer kännas konstigt att inte hänga med henne och Claudia i helgen. Men mitt två veckor kommande sällskap är 10/10! Kan inte fatta att de kommer. De är på väg. De skickade en bild på dem på flyget. De är just nu över Atlanten. Det är så fruktansvärt galet alltihop!!!!!

Kommentarer (1)

Therese

Publicerad 2014-05-16 22:15:49

GAHAHAAAAAA!!! Crazy. Jag är så glad för din skull. Jag hoppas att de kommande veckorna blir bättre än dina förväntningar. Det är du så värd Sofie! Njut av tiden och njut av värmen från mig också. ❤️

Skriv en kommentar