hipphurrabamsefar.blogg.se

SÅ ÄCKLIGT KVAVT!!

Publicerad 2014-05-13 i 9:e månaden

Har jobbat nästintill ingenting idag! Jobbade imorse och sen hämtade jag barnen från skolan och vi begav oss hem och sen körde vi till sjukhuset där Ashley skull möta upp oss, kolla till tösens arm stod på schemat. Eftersom killens lacrosse är inställd (kommer till varför snart) så kunde han stanna där med dem eller komma med mig. Han valde att stanna så jag är nu fri och ska snart bege mig för att hänga med Anni när hon ska passa sin tös vid en fotbollsmatch. 
 
Så Kellers lacrosse blev inställd idag för att på den vägen där dagens spelplan låg finns det en skola som blev attackerad idag. Vet inte riktigt vad som har hänt men uppfattade det som att det fanns en man som ville in i skolan men de släppte inte in honom (här så kommer nämligen inte vem som helst in!) och sen så hade han hämtat sin bil och bara kört rakt in i skolan. Alltså rakt in. 
Är inte 100 på att det var detta som hände, men det är min uppfattning just nu. Berättar igen när jag vet mer. 
 
Något annat som hände idag var att iom att det är så ÄCKLIGT kvavt så blev jag seg och bestämde mig för att titta på en film. Nästa sak jag kommer ihåg är att jag vaknar vid kvart över ett. Kommer inte ens ihåg att jag somnade! 
Det är bra att jag sov för iom att vädret är som det är så har jag svårt att somna på nätterna. Mellan sön och mån så sov jag endast 3 timmar, ingenting under dagen, 4-5 timmar inatt och nu ca 2 timmar. 
Får se hur mycket sömn jag får inatt!
 
3 DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER TILL NY OCH MÖTER MINA FANTASTISKA VÄNNER!!

Skriv en kommentar